Markkinoinnin Young Lions -kilpailijat valittu

Young Lions Finland -kilpailussa on valittu kymmenen nuorta markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähteä edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun.


 

Young Lions Finland -kilpailussa on valittu kymmenen nuorta markkinoinnin ja viestinnän tulevaisuuden tähteä edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun.

Young Lions Finland -kilpailussa etsitään joka vuosi 30-vuotiaita tai nuorempia markkinoinnin ja viestinnän lupauksia edustamaan Suomea kansainväliseen Young Lions Competitions -kilpailuun Cannesiin.

Tänä vuonna kilpailuun osallistui 34 tiimiä, jotka jättivät tuomaristolle arvioitaviksi yhteensä 45 työtä. Näistä shortlistalle valittiin 17 työtä viidessä eri kilpailukategoriassa: Digital, Film, Media, PR ja Print.

Viisi kategorioissa parhaiten sijoittunutta tiimiä jatkavat kansainväliseen kilpailuun Cannesiin, joka järjestetään samaan aikaan, kuin Cannes Lions International Festival of Creativity.

Dialogi ja osallistava rauhanrakentaminen ansaitsevat huomiota

Tämän vuoden kilpailutyönä oli ratkoa ajankohtaista globaalin rauhan ja viestinnän haastetta tunnetasolla.

Kilpailubriiffin antoi CMI – Martti Ahtisaari Peace Foundation

"CMI Martti Ahtisaari Peace Foundationille on ollut suuri ilo ja kunnia olla mukana toteuttamassa Suomen Cannes Young Lions -kilpailua. Dialogi ja osallistava rauhanrakentaminen eivät aina saa ansaitsemaansa huomiota, vaikka juuri ne ovat kestävän rauhan perusta. On ollut inspiroivaa nähdä, miten nuoret ammattilaiset ovat tarttuneet tähän vaativaan teemaan ja onnistuneet tekemään siitä oivaltavalla tavalla sekä merkityksellistä että toimintaan kannustavaa", Head Communications and Private Fundraising Kaisa Raitio CMI — Martti Ahtisaari Peace Foundationista sanoo.

Hän kertoo, miten kilpailutöiden ideat ovat herättäneet tiimissä iloa, yllättäneet ja saaneet pohtimaan, miten rauhantyö näyttäytyy tämän päivän luovien tekijöiden silmissä.

"Toivon, että nämä ideat innostavat keskusteluun rauhanrakentamisesta vielä pitkään kilpailun jälkeenkin. Lämmin kiitos kaikille osallistujille. Työnne osoittaa, että rauhasta voi viestiä tuoreesti, vaikuttavasti ja puhuttelevasti", Raitio sanoo.

Tässä ovat Young Lions Finland 2025 -voittajat

DIGITAL

HONORARY MENTION
Peacevision
Ayan Aden, NORD DDB and Emma Westerman, Wörks 

BRONZE
The Peace Builder
Emma Tikkanen and Janina Tolvanen, Drum Communications 

SILVER
Steps Towards Peace
Lauri Arjas and Erika Danielsson, Kurio 

GOLD
World beefs solved
Veera Paukku, Loiva and Emma Rinneheimo, Freelancer 

FILM

HONORARY MENTION
The second-bravest person
Marianna Metsänheimo and Fanni Perttola, NORD DDB 

MEDIA

SILVER
Conflict Foods
Dimitri Eskelinen, Freelancer and Ignacio José Guerrero Pattugalan, Freelancer 

GOLD
Peace Mode
Aleksi Auvinen, dentsu Finland and Stanislav Hasanov, Valve Branding Oy 

PR

HONORARY MENTION
UNFILTERED PEACEMAKERS
Salla Huotari and Caroline Inkeroinen, TBWA\Helsinki 

SILVER
Masterclass in World DOMination
Johanna Vierimaa, United Imaginations and Saana Simander, Bob the Robot / NoA 

GOLD
The Conflict Bill
Vivi Sallinen, Nitro and Vilma Laitakari, Ivalo Creative Agency 

PRINT

SILVER
Most valuable advice
Johanna Vierimaa, United Imaginations and Saana Simander, Bob the Robot / NoA 

GOLD
4 generations:
Riikka Lahti, Dentsu Creative and Tomi Salo, Bob the Robot 

Young Lions kategoriakumppanit 2025

Digital: JCDecaux Finland Oy
Film & Awards-tapahtuma: MTV Oy
Media: Channel Factory
PR: TBWA\Helsinki
Print: Keskisuomalainen Oyj & Sanoma Media Finland

Lähde: Marketing Finland ry 24.4.2025


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Nordnetille uusi markkinointikonsepti

Yle esittää Harrisin ja Trumpin vaaliväittelyn