Purjehtija Huusela ja Stark vuoden sponsorointiteko
Vuoden sponsorointiteon voitti maailmanympäripurjehtija Ari Huusela ja Stark matkalla maailman ympäri, ja voiton myötä asettuu ehdolle Suomen edustajana myös European Sponsorships Awardseihin. |
Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuinen Awards palkitsi jälleen vuoden parhaat sponsorointi ja tapahtumatoteutukset 18.2.2021.
Sponsorointi & Tapahtumat Awardseissa nostettiin esiin alan onnistumisia, mieleenpainuneita kampanjoita, inspiroivia yhteistöitä sekä tapahtumia.
Jokaiseen kategoriaan oli valikoitunut kampanjoita raadin toimesta - ja sama tuomaristo valitsi myös voittajat loppusuoralle selvinneiden projektien osalta. Lisäksi kahdessa kategoriassa yleisö pääsi äänestämään omat suosikkinsa sekä sponsoroinnin, että tapahtumien puolella.
Vuoden sponsorointiteon voitti maailmanympäripurjehtija Ari Huusela ja Stark matkalla maailman ympäri, ja voiton myötä asettuu ehdolle Suomen edustajana myös European Sponsorships Awardseihin.
”Matka Arin kanssa on ollut huikea, ihan jo uskomattomasta medianäkyvyydestä alkaen. Olemme erittäin kiitollisia tästä palkinnosta, mutta kyllä Ari on tässä se sankari”, toteaa Starkin markkinointijohtaja Jarmo Salmi.
Muissa kategorioissa voittajat ovat:
Vuoden urheilusponsorointi:
Knowledge is Progress - Polarin ja ValtteriBottaksen brändiyhteistyö
Vuoden kulttuurisponsorointi:
Vuoden vastuullisuuskampanja:
Nordea: We grow startups
Vuoden sponsoroinnin kohde / oikeuksien omistaja:
Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo
Vuoden sponsori:
PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö
Vuoden tapahtuma
Atria Wilhelm -Unelmien MM-kisat
Yleisön suosikki, vuoden sponsorointinosto
Ari Huusela ja Stark matkalla mailman ympäri
Yleisön suosikki, vuoden tapahtuma
Urheilugaala 2020
Sponsorointi & Tapahtumat ry on riippumaton yhteisö, jonka tehtävänä on yhdistää alan toimijat, lisätä sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin tuloksellisuutta, osaamista ja arvostusta.
Kommentit
Lähetä kommentti