Asiakkaiden häiriökäytös yleistä puhelinasiakaspalvelussa
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tutkimuksen mukaan asiakkaiden harjoittama häirintä on vakiintunut osa puhelin- ja chat-asiakaspalvelun työympäristöä ja näyttäisi olevan kasvussa. Kuva: pam.fi
| ||||||||||||||||||||||||||||||
MarkkinointiOraakkeli on markkinointia, mainontaa ja viestintää käsittelevä sivusto. Yhteistyötiedustelut, toimitus: markkinointioraakkeli@gmail.com, +358407355953. MarkkinointiOraakkeli is a website focused on marketing, advertising and communication. Contact, partnership, editorial office: markkinointioraakkeli@gmail.com, +358407355953.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tutkimuksen mukaan asiakkaiden harjoittama häirintä on vakiintunut osa puhelin- ja chat-asiakaspalvelun työympäristöä ja näyttäisi olevan kasvussa. Kuva: pam.fi
| ||||||||||||||||||||||||||||||
Kommentit
Lähetä kommentti