Burger Kingin mainoskampanjalle pronssileijona Cannesista

Burger Kingin Love Conquers All -kampanja on voittanut pronssileijonan Cannes Lions -festivaaleilla Industry Craft -sarjassa.

 

Burger Kingin Love Conquers All -kampanja on voittanut pronssileijonan Cannes Lions -festivaaleilla Industry Craft -sarjassa.

Burger Kingin maailmanlaajuista huomiota saanut Love Conquers All -kampanja voitti Cannes Lions -festivaaleilta pronssileijonan. Syksyllä 2020 toteutetussa kampanjassa Burger King julisti rakkautensa McDonald’sille maalauksella ”Love conquers all”, joka näyttää ravintolaketjujen maskottien välisen suudelman.

“Love Conquers All -kampanjan leijona merkitsee voittoa rakkaudelle ja Burger Kingille. Kampanjan idea kumpusi puhtaasti arvoistamme – halusimme maalauksella olla mukana juhlistamassa Pride-viikkoa ja rakkautta kaikissa sen muodoissa. On hienoa, että tämä puhutteli myös ihmisiä ympäri maailmaa”, kertoo Burger King Suomen markkinointipäällikkö Kaisa Kasila yhtiön tiedotteessa 29.6.2021.

Tämän vuoden Cannes Lionsissa oli mukana kisaamassa poikkeuksellisen vuoden takia yhteensä jopa yli 29 000 työtä.

“Leijonan voitto Love Conquers All -kampanjalle on upea saavutus haastavan vuoden jälkeen. Työ ei kuitenkaan pääty tähän. Olemme myös tänäkin vuonna Helsinki Priden yhteistyökumppani ja ylpeästi tukemassa yhdenvertaisuuden ja ihmisoikeuksien toteutumista myös tulevaisuudessa”, jatkaa Kasila.

Kampanjan on ideoinut ja toteuttanut TBWA\Helsinki. Kampanjan mediatoimistona toimi Virta Helsinki. Maalauksen on tehnyt Ossi Hiekkala.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää