Bauer Media avaa äänimainonnan ostamisen SoundCloudissa

Perinteisen radiokuuntelun rinnalla digitaalisen audion kuuntelu kasvaa nopeasti ja mahdollistaa mainostajille uusia tapoja tavoittaa sitoutunutta ja kasvavaa yleisöä tarkan kohdentamisen ja mitattavien tulosten avulla.


 

Bauer Media aloittaa yhteistyön AdsWizzin kanssa ja mahdollistaa asiakkailleen äänimainonnan ostamisen musiikin ja äänitiedostojen julkaisupalvelussa, SoundCloudissa

 

Yhteistyön myötä mainostaja tavoittaa kuuntelijat SoundCloudin premium-ympäristössä Bauer Audiostream -mainosverkoston kautta ja pääsee lähelle SoundCloudin nuorta, erittäin sitoutunutta ja vaikutusvaltaista yleisöä Suomessa ja muissa Pohjoismaissa.

"SoundCloudin inventaari lisää merkittävästi Bauer Audiostream -verkostomme tavoittavuutta ja kohdennusominaisuuksia”, sanoo Bauer Median digitaalisen mainosteknologian johtaja Jan Kumlin.

Perinteisen radiokuuntelun rinnalla digitaalisen audion kuuntelu kasvaa nopeasti ja mahdollistaa mainostajille uusia tapoja tavoittaa sitoutunutta ja kasvavaa yleisöä tarkan kohdentamisen ja mitattavien tulosten avulla. Bauer Audiostream tarjoaa turvallisen ja läpinäkyvän mediaympäristön yhdistäen johtavien audiobrändien yleisöt ja sisällöt.

Bauer Audiostream -verkoston inventaari koostuu SoundCloudin lisäksi Targetspotin audioinventaarista, Wonderyn podcasteista sekä Bauer Median omien palvelujen, RadioPlayn ja Podplayn, audiosisällöistä. Mainontaa voi ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.

 

Bauer Media kertoi asiasta tiedotteessaan 16.9.2021.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää