Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö kertoo tuoreesta
sopimuksesta:
”Sopimukseen kuuluu yli 200 digitaalista mainosnäyttöä, ja
yhteistyön myötä Outshinen digiverkostosta tulee Tampereen vaikuttavin.
Erityisesti kaksi julkisivun LED-jättinäyttöä tuovat mainostajille aivan
uudenlaisia elämyksiä, sillä ne ovat kokonsa puolesta kaksi suurinta
mainosnäyttöä Pohjoismaissa. Olen ylpeä siitä, että kotimainen Outshine
valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta.”
Uros Live -areenan mainosnäyttöihin jo solmitut kumppanuussopimukset
pysyvät voimassa. Jatkossa mainosmyynnistä vastaa Outshine, joka on Uros Live -areenan
toimitusjohtaja Marko Hurmeen mukaan erinomainen kumppani tällä saralla:
”Outshine on vastuullinen kotimainen toimija, joka tuntee
mainostajien tarpeet kuin omat taskunsa. Yrityksen asiakaslähtöinen
toimintatapa ja kunnianhimoiset tavoitteet sopivat loistavasti yksiin
myös Uros Live -areenan toimintaperiaatteiden kanssa.”
Mainosnäytöt sijaitsevat Uros Live -areenan
sisä- ja ulkopuolella. Ulkona olevat näytöt on sijoiteltu niin, että ne
tavoittavat hyvin laajasti ja pitkältä matkalta myös muut kuin areenalla
käyvät ihmiset. Areenan sisätilat ovat auki myös tapahtumien
ulkopuolella, sillä areenalle tulee laaja kattaus huipputason palveluita,
kuten kasino, hotelli ja ravintolatoimintaa. Pääosin näytöt ovat
mainoskäytössä, mutta ne palvelevat yhtä lailla areenan tapahtumia ja
niiden avulla tuotetaan areenan kävijöille täysin uudenlaisia
kansainvälisen tason elämyksiä. Kaksi suurinta näyttöä ovat kooltaan
200m2 ja 186m2 ja ne sijaitsevat ulkona areenan julkisivussa. Kauimpana
areenasta sijaitsevat kaksi näyttöä, kooltaan 15m2 per kappale on jo
asennettu käyttöön.
Sopimus astuu voimaan heti ja kaikki Uros Live -areenan
näytöt käynnistyvät 1.12.2021. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.
Outshine kertoi asiasta tiedotteessaan
30.9.2021.
|
Kommentit
Lähetä kommentti