Polestar mainostaa Super Bowlissa

Polestarin minimalistiselle tyylille uskollinen mainos on visuaalisesti yksinkertainen ja välittää viestinsä käyttämällä valkoisia iskulauseita mustalla taustalla.


 

Premium-sähköautojen valmistaja Polestar on julkistanut, että se esittää ensimmäisen Super Bowl -mainoksensa tulevan pelin aikana 13. helmikuuta, 2022. Mainos kestää 30 sekuntia, ja se esitetään pelin ensimmäisellä neljänneksellä. Polestar on antanut vihiä mainoksen sisällöstä 15 sekunnin maistiaisella. Tämä on ensimmäinen kerta, kun Polestar mainostaa tuotteitaan näin suuren, kansainvälisesti seuratun ja arvostetun urheilutapahtuman aikana.

Mainos painottaa Polestarin ainutlaatuista kompromissit hylkäävää filosofiaa, ja siinä on mukana Polestar 2. Kuten Polestarin tuotteilla on tapana, myös mainos poikkeaa totutuista ratkaisuista.

Polestarin minimalistiselle tyylille uskollinen mainos on visuaalisesti yksinkertainen ja välittää viestinsä käyttämällä valkoisia iskulauseita mustalla taustalla.

“Super Bowl on legendaarinen tapahtuma, ja olen innoissani voidessani välittää Polestarin viestin näin suurelle yleisölle”, Polestarin pääjohtaja Thomas Ingenlath sanoo. “Olemme nuori ja kunnianhimoinen merkki. Emme tyydy kompromisseihin muotokielessä, kestävän kehityksen tavoitteissa tai autojen suorituskyvyssä. Haluamme jakaa filosofiaamme tällä mainoksella. Tämä on täydellinen tilaisuus lisätä tietoisuutta tuotteistamme Yhdysvalloissa ja muualla maailmassa.”

Mainos tukee Polestarin matkaa kasvun tiellä tulevina vuosina. Polestar ilmoitti vuoden 2022 tammikuussa saavuttaneensa vuodelle 2021 asetetun 29 000 auton myyntitavoitteen. Tulos tarkoittaa yli 185 %:n vuosikasvua.

Polestar kertoi asiasta tiedotteessaan 10.2.2022.


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää