Elovena peittosi Valion vastuullisin brändi -tutkimuksessa

Elovena nousi ykköseksi ja pitkäaikainen johtaja Valio tippui kakkoseksi vastuullisuustutkimuksessa.


 

Elovena on kuluttajien mielestä Suomen vastuullisin brändi 2022. Asia käy ilmi Sustainable Brand Indexistä, joka julkaistiin tiedotteessa 24.3.2022.

 

Toisena brändivertailussa oli nyt Valio ja kolmantena S-ryhmä. Tämä oli ensimmäinen kerta sitten vuoden 2014, kun Valio menetti ykkössijansa tutkimuksessa.

 

Fiskars oli neljännellä sijalla ja VR viidennellä.

 

Sustainable Brand Index top 10

 

1.Elovena

2.Valio

3.S-ryhmä

4.Fiskars

5.VR

6.Kotimaista

7.Myllyn Paras

8.Fazer

9.Prisma

10.K-market


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää