Citycon uudisti visuaalisen ilmeensä

Uuden brändi-identiteetin elementtejä ovat uusi logo sekä uudet brändivärit, jotka heijastavat pohjoismaisen muotoilun selkeyttä sekä uusi slogan, "Luomme kaupunkeja täynnä elämää".


 

Citycon julkistaa uuden visuaalisen ilmeensä, joka kuvastaa aiempaa paremmin yrityksen strategiaa monikäyttöisten, välttämättömyyshyödykkeisiin painottuvien sekä erinomaisella sijainnilla olevien kaupunkikeskusten omistajana Pohjoismaissa.

Citycon on kehittynyt 34 vuodessa suomalaisesta kiinteistösijoitusyhtiöstä pohjoismaiseksi yritykseksi, joka keskittyy vahvasti monikäyttöisiin, välttämättömyyshyödykkeitä tarjoaviin kaupunkikeskuksiin. Citycon on muuttunut alueellisesta liikekiinteistöjen omistajasta yhdeksi Euroopan suurimmista julkisesti noteeratuista kiinteistösijoitusyhtiöistä, jonka kiinteistöomaisuuden arvo on 4,5 miljardia euroa. Yrityksellä on ainutlaatuinen strategia, jonka mukaan se keskittyy luomaan kestäviä ja eläväisiä kaupunkikeskuksia.

Cityconin uusi brändi-identiteetti ja logo kunnioittavat yhtiön historiaa ja tukevat samalla yrityksen tulevaa suuntaa. Uuden brändi-identiteetin elementtejä ovat uusi logo sekä uudet brändivärit, jotka heijastavat pohjoismaisen muotoilun selkeyttä sekä uusi slogan, "Luomme kaupunkeja täynnä elämää".

”Olemme erittäin ylpeitä yrityksemme uudesta visuaalisesta ilmeestä, joka mukailee yrityksemme kehitystä vuodesta 1988 alkaen. Uusi yritysilmeemme on tehty yhteistyössä ruotsalaisen designtoimisto Kurppa Hoskin kanssa. Uusi ilmeemme heijastaa sitä, kuinka toivotamme asiakkaat, yhteisöt ja yritykset tervetulleiksi keskuksiimme, ja edustaa pyrkimystämme muuttaa ainutlaatuiset sijainnit kukoistaviksi yhteisöiksi”, painottaa Cityconin operatiivinen johtaja Henrica Ginström konsernin tiedotteessa 24.10.2022.

Cityconin uusi visuaalinen ilme näkyy nyt yhtiön verkkosivuilla osoitteessa citycon.com

Uusi ilmeemme heijastaa sitä, kuinka toivotamme asiakkaat, yhteisöt ja yritykset tervetulleiksi keskuksiimme, ja edustaa pyrkimystämme muuttaa ainutlaatuiset sijainnit kukoistaviksi yhteisöiksi”, painottaa Cityconin operatiivinen johtaja Henrica Ginström.


 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää