TP Visionista jalkapalloseura FC Barcelonan pääkumppani
Ambilight-televisiotekniikan logo pääsee jalkapalloseuran peliasuihin.
Philips TV & Sound- ja
AOC Audio -tuotteiden suunnittelusta, valmistuksesta ja myynnistä vastaava TP Vision on ilmoittanut uudesta kumppanuudesta jalkapalloseura FC Barcelonan
kanssa. TP Vision on jatkossa seuran TV-, näyttö- ja äänituotteiden
pääasiallinen toimittajakumppani. Kumppanuus tuo näkyvyyttä TP Visionin
maailman johtavalle televisio- ja äänituotteiden valikoimalle ja korostaa
erityisesti yhtiön Ambilight TV -tekniikkaa – ja sen ainutlaatuista kykyä
muuttaa tavallinen televisio mukaansatempaavaksi katseluelämykseksi. Ambilight
TV muuttaa kaiken.
TP Vision on yksi seuran kolmesta pääyhteistyökumppanista, ja Ambilight TV
-logo ilmestyy miesten A-joukkueen paidan hihaan 28. toukokuuta alkaen samaan
aikaan kauden 2022/23 viimeisten otteluiden kanssa. Ambilight TV näkyy
selkeästi stadionin sisällä ja katsojille kotona. Myös miesten ja naisten
jalkapallojoukkueiden avainpelaajat kutsutaan kokeilemaan tuotevalikoimaa
brändilähettiläiden ominaisuudessa – erityisesti Philipsin ainutlaatuista
Ambilight TV:tä.
TP Vision tulee myös olemaan seuran TV & Display -toimittajakumppanina tärkeässä roolissa audiovisuaalisen infrastruktuurin toimittamisessa uuteen Spotify Camp Nouhun, josta on näillä näkymin tulossa Euroopan suurin ja innovatiivisin urheiluareena. Sopimus antaa TP Visionille myös oikeuden mainostaa yhteyttään miesten ja naisten jalkapallojoukkueisiin sekä seuran muihin ammattilaisurheilujoukkueisiin.
Yhteistyö TP Visionin ja FC Barcelonan välillä on osa molempien organisaatioiden strategiaa etsiä aktiivisesti kumppaneita, joilla on samat arvot ja filosofia, ja ne voivat vahvistaa toistensa mainetta alansa huippuna.
TP Visionilla ja FC Barcelonalla on yhteinen visio tehdä urheilutapahtumista ainutlaatuisia luomalla faneille poikkeuksellinen kokemus missä tahansa he ovatkin. FC Barcelona väittää ylpeänä olevansa "enemmän kuin seura". TP Vision tarjoaa Ambilight TV:n ja siten "enemmän kuin television" kuluttajalle.
Tunnelmallisen hehkunsa lisäksi Ambilight antaa vaikutelman suuremmasta, paremmasta TV-kuvasta, joka ulottuu paljon television kehyksen ulkopuolelle. Ambilight TV -tekniikka koostuu integroiduista väri-LED-valoista, jotka sijaitsevat television takakehyksessä. Diodit projisoivat takana olevalle seinälle valoa, joka muuttuu television kuvan vaihtuessa. Ambilight on jo osoittautunut valtavaksi menestykseksi: sillä on kodin elektroniikkateollisuuden korkeimpiin kuuluva tyytyväisyysluokitus, ja se saa jatkuvasti korkeat pisteet.
FC Barcelona, La Ligan ylpeä mestari kaudella 2022–2023, on yksi maailman rakastetuimmista jalkapalloseuroista, jolla on valtavan innostuneiden fanien maailmanlaajuinen yhteisö ja ainutlaatuinen pelipäiväkokemus. Mutta vain harvat onnekkaat fanit saavat mahdollisuuden nähdä joukkueen livenä Spotify Camp Noussa.
Yhteistyösopimuksen myötä Ambilight TV esitellään suurelle yleisölle, ja FC Barcelonan fanit ja muut urheilun ystävät saavat mahdollisuuden päästä mukaan Spotify Nou Campissa järjestettävän live-ottelun ainutlaatuiseen tunnelmaan kotisohvaltaan Philips Ambilight -televisionsa kautta.
Kostas Vouzas, TP Visionin (Philips TV & Sound, Eurooppa ja Amerikan manner) toimitusjohtaja, kommentoi uutta kumppanuutta: "Olemme iloisia voidessamme tehdä yhteistyötä FC Barcelonan kaltaisen todellisen maailmanlaajuisen urheiluikonin kanssa. Tämä uusi kumppanuus on luonnollinen valinta, sillä organisaatiomme pyrkivät tarjoamaan kokemuksen, joka on paljon tavallista enemmän, livenä ja kotona. Miljoonat kuluttajat nauttivat jo nyt ainutlaatuisista Ambilight TV -malleistamme kotonaan, ja osana strategiaamme tämä pitkäaikainen kumppanuus FC Barcelonan kanssa nostaa Ambilight-TV-kokemuksen sille tasolle, jonka se todella ansaitsee."
Markkinointijohtaja Juli Guiu kommentoi FC Barcelonan
puolesta: "Olemme erittäin ylpeitä voidessamme toivottaa TP Visionin
tervetulleeksi FC Barcelonan uudeksi pääkumppaniksi. Barça on aina puolustanut
sitoutunutta huippuosaamisen tavoittelua sekä kentällä että sen ulkopuolella,
ja tämä sopimus on toinen onnistunut esimerkki tästä. Teemme yhteistyötä
maailman johtavan elektroniikka- ja AV-yhtiön kanssa, mikä on jättimäinen askel
FC Barcelonan kaupallisessa strategiassa yhteistyössä monikansallisen yrityksen
kanssa, joka on Ambilight TV -innovaationsa avulla muuttanut ottelukokemuksen
mukaansatempaavaksi ja erittäin tyydyttäväksi elämykseksi miljoonille faneille,
jotka seuraavat jalkapalloa kotoaan."
Tietoja FCB:stä
FC Barcelona on perustettu vuonna 1899, ja sen omistaa tällä hetkellä yli 140
000 jäsentä. FC Barcelonaa pidetään maailman suurimpana
moniurheiluseurana, ja sillä on yli 120-vuotinen historia. Viralliset
pääkonttorit sijaitsevat Barcelonassa, Hongkongissa ja New Yorkissa eli
kolmella eri mantereella.
Barçan tavoitteena on muuttaa maailmaa loistavan urheilun kautta. Tämä tavoittaa myös tiedon maailman Barça Innovation Hubin kautta. Seura tunnetaan myös sitoutumisestaan yhteiskunnallisiin asioihin, jota se kanavoi FC Barcelona Foundationin kautta, sekä työstään urheilun positiivisten arvojen opettamisessa pojille ja tytöille. Barçan viime vuosien kasvu tarkoittaa, että sillä on nyt yli 440 miljoonaa fania sosiaalisessa mediassa.
Tietoa TP Visionista
TP Vision Europe B.V. on rekisteröity Alankomaissa, ja sen pääkonttori
sijaitsee Amsterdamissa. TP Vision on yksi maailman johtavista näyttö- ja
televisiovalmistajista, TPV Technology Limitedin (”TPV”) kokonaan omistama
yritys.
Vuonna 2012 perustettu TP Vision on nykyään yksi suurimmista
maailmanlaajuisista toimijoista kuluttajatelevisio- ja ääniteollisuudessa. Se
kehittää, valmistaa ja markkinoi kuluttajaelektroniikan tuotteita ja
teknologioita, jotka tarjoavat ylivoimaisen ääni- ja visuaalisen kokemuksen.
TP Visionin tuotevalikoima keskittyy vahvasti kuluttaja- ja viihdemarkkinoihin,
ja se sisältää kuluttajille suunnattuja äänituotteita ja televisioita,
ammattikäyttöön tarkoitettuja näyttöjä ja sisällönhallintajärjestelmiä. Nämä
tuotteet ja ratkaisut tuodaan markkinoille TP Visionin oman tuotemerkin AOCin
sekä Koninklijke Philips N.V:n lisenssillä käyttämän Philips-tuotemerkin
kautta.
Johtavien elektroniikkabrändien ja palkittujen tuotteiden lähde TP Vision
työllistää yli 2 000 työntekijää maailmanlaajuisesti, ja se toimii Euroopassa,
Amerikassa, Lähi-idässä, Intiassa ja eräissä Aasian ja Tyynenmeren alueen
maissa.
Lähde: Philips TV & Sound 25.5.2023
Kommentit
Lähetä kommentti