C More ja MTV Katsomo yhdistyvät

MTV uudistaa suoratoistopalveluitaan yhdistämällä kaikki MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on jo ennestään tuttu MTV Katsomo.  


 

MTV julkaisee lokakuussa uuden MTV Katsomo -suoratoistopalvelun. MTV:n nykyisten suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, sisällöt siirtyvät uuteen palveluun.

 

MTV uudistaa suoratoistopalveluitaan yhdistämällä kaikki MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on jo ennestään tuttu MTV Katsomo.  

Lokakuun 10. päivä julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n sisällöt yhteen osoitteeseen. Uusi palvelu tarjoilee MTV:n sisällöt aina urheilusta viihteeseen, draamasta uutis- ja ajankohtaisohjelmiin sekä realitysarjoihin.

– Uusi MTV Katsomo on koko Suomen kokoinen katsomo. Tuomme kaikki rakastetut sisältömme nyt yhteen palveluun, yhteen osoitteeseen ja yhden kirjautumisen taakse. Yhtenäistämme myös brändejämme osaksi tuttua MTV-brändiperhettä. MTV:n suoratoistopalvelujen katselu on ollut tänä vuonna upeassa kasvussa ja tämä strateginen muutos mahdollistaa meille kasvun jatkumisen, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

Vaihtoehtona MTV Katsomo+ -tilaus

Uudesta MTV Katsomosta on jatkossakin katsottavissa maksutta laaja kattaus MTV:n sisältöjä, kuten MTV3:n, MTV Subin ja MTV Avan ohjelmia. Eturivin paikan koko MTV:n sisältötarjontaan takaa MTV Katsomo+ -tilaus.

MTV Katsomo+ -tilaajat näkevät MTV:n ohjelmia myös ennakkoon, aiemmin C More -alkuperäissarjoina tunnetut MTV-alkuperäissarjat sekä kansainvälisen draaman ja realityn.

MTV Katsomo+ on hankittavissa joko ilman mainoksia tai edullisemmin sisältäen myös mainontaa. Tilaukseen voi yhdistää myös MTV:n vahvan urheilutarjonnan, mukaan lukien jääkiekon kotimaisen Liigan. 

– Uusi MTV Katsomo mahdollistaa katsojille entistä monipuolisempia ja joustavampia tapoja katsella MTV:n sisältöjä – sekä mainoksilla että ilman. Mainostaja-asiakkaitamme uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla. MTV:ltä löytyy Suomen tavoittavin Total TV -tuote, eli lineaari-TV- ja videomainonnan yhdistävä mainostuote, joka vahvistuu uuden MTV Katsomon myötä entisestään, kuvaa toimitusjohtaja Leppänen.

C More -asiakkaat siirtyvät uuteen palveluun syksyn aikana, suoraan asiakkaille ilmoitettavan aikataulun mukaisesti. Uudistuksen myötä myös C Moren maksukanavat saavat uudet nimet.


Lähde: MTV 6.9.2023

 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti