Itikseen avautuu kauppahalli

Kauppahalli monipuolistaa Itiksen ruokatarjontaa ja palveluita. Se tuo Itiksen ruokakauppojen, S-Marketin, Lidlin ja Alanya Marketin rinnalle perinteisiä kauppahallitoimijoita, kuten Ekström Seafoodin ja Itis Meat Marketin sekä Itis Maatilatorin, joka tuo kaupan hyllyille kotimaisten lähi- ja pientuottajien herkkuja.


 

Kauppakeskus Itiksen kauppahalli avautui asiakkaille tänään maanantaina 22.7.2024. Se on urbaani, yllättävä ja inhimillinen eri kulttuurien kohtaamispaikka. Kauppahalli edustaa uuden aikakauden yhteisöllisempää ja elämyksellisempää kauppahallitoimintaa, palvelua ja kokemusta.

 

“Olemme innoissamme, että Itä-Helsingin ensimmäinen kauppahalli on nyt auki. Tämä viikko käynnistetään toimintaa ja virallisia avajaisia juhlitaan 9.-11. elokuuta. Kauppahallin palvelut ovat kuitenkin nyt auki ja käytössä”, Itiksen markkinointipäällikkö Johanna Tolppola kertoo.

 

Itä-Helsingin ensimmäinen kauppahalli on paikka sekä paikallisten että kansainvälisten ruokien raaka-aineiden kuluttajille ja ruokanaustiskelijoille, jotka haluavat viettää elämyksellisen hetken hyvän kahvin, ruuan ja tunnelman parissa.

 

Kauppahalli monipuolistaa Itiksen ruokatarjontaa ja palveluita. Se tuo Itiksen ruokakauppojen, S-Marketin, Lidlin ja Alanya Marketin rinnalle perinteisiä kauppahallitoimijoita, kuten Ekström Seafoodin ja Itis Meat Marketin sekä Itis Maatilatorin, joka tuo kaupan hyllyille kotimaisten lähi- ja pientuottajien herkkuja.

 

Kauppahalliin avautuu myös uusi Fazer Café, ROUND leipomo, Corint leipomo sekä Vanhan Porvoon jäätelötehdas, Momochi sekä Creps & People -kahvila.

Ravintolapalveluita tarjoavat muun muassa kiinalainen keittoravintola Mala Master, meksikolainen Sexico Tacos ja EAT Poke.

 

“Kauppahallin vuokrausaste on 100 prosenttia. Halusimme vastata asiakkaidemme

tarpeisiin ja toiveisiin luoden puitteet monipuoliselle kauppahallikokemukselle. Itä-

Helsingissä ei ole koskaan ollut kauppahallia ja toritoimintaakin on vähän, joten

urbaanille kauppahallille oli mielestämme paikkansa. Meillä on nyt pääkaupunkiseudun

neljäs kauppahalli kauppakeskuksen sisällä,” Tolppola sanoo.

 

Investointina kauppahalli oli Itistä hallinnoivalle CC Real Finlandille noin 13 miljoonaa euroa. Ajatus kauppahallista syntyi brändistrategian kautta, jonka slogan on Tilaa olla Sinä. Tarkoitus on tarjota yhteisölle paikka, jossa viettää aikaa, tehdä ruokaostokset, istahtaa aamupalalle tai lasilliselle työpäivän jälkeen. Itis on Itä-Helsingin keskus, liikenteen solmukohta, joka kokoaa ihmisiä läheltä ja kaukaa.

 

Lähde: Itis 22.7.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Yle esittää Harrisin ja Trumpin vaaliväittelyn