Lidl vie EM-kentälle suomalaisedustusta

Osana yhteistyötä Lidl mahdollistaa yli tuhannelle lapselle ympäri Euroopan ikimuistoisen kokemuksen saattaa tähtipelaajia EM-otteluihin. Tänään 11 onnekasta suomalaislasta saattaa Portugalin joukkueen pelaajat neljännesvälieräotteluun Sloveniaa vastaan.


 

Lidl on jalkapallon UEFA EURO 2024TM -turnauksen kumppani kansainvälisesti. Osana yhteistyötä Lidl mahdollistaa yli tuhannelle lapselle ympäri Euroopan ikimuistoisen kokemuksen saattaa tähtipelaajia EM-otteluihin. Tänään 1. heinäkuuta 11 onnekasta suomalaislasta saattaa Portugalin joukkueen pelaajat neljännesvälieräotteluun Sloveniaa vastaan.

 

Portugali ja Slovenia ottelevat tänään jatkopaikasta jalkapallon Euroopan-mestaruuskilpailussa. Neljännesvälieräottelu pelataan 1.7. klo 22 alkaen Suomen aikaa. Lähetystä voi seurata suorana Ylellä 21:30 alkaen.

Portugalin maajoukkue astelee EM-kentälle suomalaislasten saattamana. Lidl on järjestänyt 11 suomalaislapselle mahdollisuuden päästä osaksi ”Lidl Kids Teamia”, eli saattamaan huippupelaajat kentälle. Lidl Kids Team on pukeutunut sini-puna-keltaisiin peliasuihin.

– On upeaa päästä mahdollistamaan tällainen ikimuistoinen kokemus 11 suomalaislapselle. Mahtavaa, että Suomi pääsee tällä tavoin näihin EM-kisoihin mukaan! Kotikatsomot kannattaa avata jo hyvissä ajoin, niin pääsee todistamaan suomalaisedustusta Ronaldon rinnalla EM-kentillä, vinkkaa Lidlin kaupallinen johtaja Mikko Forsström.  

Lidl järjesti keväällä Lidl Plus -sovelluksessa arvonnan, jonka palkintoina oli lapsen ja aikuisen matka jalkapallon EM-kisoihin. Palkinnon huipentuma on tähtipelaajan saattaminen EM-otteluun. Suomesta palkinnon sai 11 onnekasta lasta vanhempineen. Euroopan laajuisesti Lidl on mahdollistanut kisamatkan yli tuhannelle lapselle.  

Saksassa 14.6.–14.7.2024 järjestettävässä turnauksessa Euroopan parhaat jalkapallomaajoukkueet pelaavat Euroopan mestaruudesta. Turnauksessa pelataan 51 jalkapallo-ottelua, joissa jokaisessa on mukana 11 saattajaa joukkuetta kohden.

 

Lähde: Lidl Suomi 1.7.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti