Hasan jälleen voitokas kansainvälisessä designkilpailussa

Red Dot -tunnustus on vakiintunut kansainvälisesti yhdeksi halutuimmista hyvän muotoilun laatumerkinnöistä. hasan & partners palkittiin samassa kilpailussa myös viime vuonna.

 

Hasan & partners on voittanut Brand Design and Identity -sarjan Red Dot -kilpailussa, joka on yksi maailman arvostetuimmista design-kilpailuista. Voitto tuli suomalaiselle Resand Oy:lle tehdystä brändi-identiteetistä, joka kattoi yrityksen uudelleenasemoinnin, nimeämisen ja visuaalisen identiteetin.

 

Resand Oy on valimoiden jätehiekan kierrätykseen erikoistunut teknologiayritys, joka hakee vahvaa kasvua muun muassa Saksassa ja Keski-Euroopassa.

 

Vuonna 2023 hasan & partners voitti kaksi tunnustusta Teslojen akuista sähkövarastoja rakentavalle Cactokselle tehdystä brändi-identiteetistä.

 

“Vahva design-osaaminen on ollut hasanin kulmakiviä yrityksen perustamisesta lähtien, mutta varsinkin viime vuosina olemme onnistuneet nostamaan profiiliamme kansainvälisesti. Olen erittäin tyytyväinen, että tunnustus tuli jälleen kansainvälistä kasvua hakevalle innovatiiviselle suomalaisyritykselle”, hasan & partnersin toimitusjohtaja Riku Vassinen sanoo.

 

“Tämän uudelleenbrändäysprojektin päämäärä ei ollut vain brändimielikuvan muutos tai yrityksen kasvu  — sen tavoitteena on tehdä positiivinen vaikutus alaan, joka on pitkään tottunut tuhlaamaan luonnonresursseja”, hasan & partnersin Design Director Joseph Bayne kertoo.

 

 

Lue lisää täältä.

 

Lähde: hasan & co. 7.8.2024

 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti