Nordnetille uusi markkinointikonsepti

Konseptin tavoitteena on tehdä säästämisestä osakkeisiin ja rahastoihin hauskempaa ja inspiroivampaa – suunta, joka tiivistyy sanoihin "säästämisen ilo".


Nordnet lanseeraa tänään uuden markkinointi- ja viestintäkonseptin kaikilla markkinoilla, joilla yhtiöllä on toimintaa: Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa ja Norjassa. Konseptin tavoitteena on tehdä säästämisestä osakkeisiin ja rahastoihin hauskempaa ja inspiroivampaa – suunta, joka tiivistyy sanoihin "säästämisen ilo".

Uusi konsepti on kehitetty yhteistyössä ruotsalaisen mainostoimisto Perfect Foolsin ja Nordnetin oman markkinointiosaston kanssa. Perfect Fools on luova täyden palvelun mainostoimisto, joka kuuluu hasan & co. -konserniin – yhteen Pohjoismaiden suurimmista ja nopeimmin kasvavista markkinointialan yhtiöistä. Suomessa konserniin kuuluu muun muassa mainostoimisto hasan & partners. Konsepti lanseerataan laajasti kaikissa Pohjoismaissa.

Nordnetin luova konsepti ammentaa inspiraationsa retail- ja shoppailumaailmasta. Konseptissa säästäminen esitellään vaihtoehtona kuluttamiselle. Keskeisenä visuaalisena elementtinä toimivat erilaiset pakkaukset Nordnetin tunnusomaisessa turkoosissa värissä. Esittämällä osakkeet ja rahastot fyysisessä ja helposti tunnistettavassa muodossa luodaan erottuva ja houkutteleva visuaalinen identiteetti.

- Haluamme näyttää, että säästäminen voi olla yhtä kivaa kuin shoppailu. On palkitsevaa oppia ymmärtämään osakkeita ja rahastoja sekä nähdä, miten omat säästöt kasvavat pörssissä. Tämä on iloa, joka kestää pitkään, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen.

Konseptin ensimmäinen kampanja lanseerataan viestillä "Hauskempaa säästämistä osakkeisiin & rahastoihin". Kampanja käynnistää pitkäjänteisen panostuksen, jonka tavoitteena on muuttaa pohjoismaisten yksityishenkilöiden käsityksiä säästämisestä ja sijoittamisesta. Nordnet on jo aiemmin ilmoittanut lisäävänsä markkinointibudjettiaan Pohjoismaissa noin 125 miljoonaan kruunuun vuodessa.

Katso kampanjan mainosfilmi: https://youtu.be/kUFVGn8520A

Lähde: Nordnet 23.12.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui