Sanoma Ad Managerille Avainlippu-tunnus

Sanoman mainonnan itseostoalusta Sanoma Ad Manager on saanut  Suomalainen Työ Ry:n myöntämän Avainlippu-merkin.


 

Sanoman mainonnan itseostoalusta Sanoma Ad Manager on saanut  Suomalainen Työ Ry:n myöntämän Avainlippu-merkin.

Avainlippu on merkki korkeasta laadusta ja vastuullisuudesta, ja se myönnetään tuotteille ja palveluille, joiden kotimaisuusaste on vähintään 50 prosenttia. Avainlippu-symboli vahvistaa Sanoma Ad Managerin asemaa luotettavana ja kotimaisena palveluna suomalaisille mainostajille. Samalla se on osoitus Sanoman sitoutumisesta kotimaisen työn tukemiseen ja suomalaisen mediakentän vahvistamiseen.

”Nopeita voittoja korostavassa maailmassa ei aina tule ajateltua, että kotimaisten tuotteiden ja palveluiden käyttämisellä on vaikutusta sekä pitkällä että lyhyellä aikavälillä. Mainostaminen kotimaisissa medioissa, vieläpä vaikka kotimaisen mainonnan ostoalustan avulla, tuo veroeuroja Suomeen, pitää riippumattoman journalismin ja demokratian puolustajan elinvoimaisena ja tarjoaa työpaikkoja lukuisille suomalaisille. Pidetään siis porukalla huoli kotimaisen tuotannon, tuotteiden ja palveluiden kilpailukyvystä. Kotimaisuuden suhteen arvovalinta on nimittäin voittajan valinta”, Sanoman B2B:n kaupallinen johtaja Tuomas Airisto sanoo.

Sanoma Ad Manager on suunniteltu vastaamaan suomalaisten yritysten ja mainostajien tarpeisiin. Se tarjoaa tehokkaan, luotettavan ja joustavan ratkaisun digitaalisen mainonnan hallintaan Sanoman kotimaisissa digimedioissa. Palvelu tukee laajasti eri digitaalisia mainosmuotoja, ja sen avulla mainostajat voivat tavoittaa kohdeyleisönsä laadukkaassa ja luotettavassa Sanoman mediaympäristössä.

Lähde: sanoma.com 2.12.2024

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Nordnetille uusi markkinointikonsepti

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui