Uudistunut Gigantti Itis veti asiakkaita

Huipputarjoukset kiinnostivat Itiksen Gigantissa avajaispäivänä. Kuva: Gigantti Oy


 

Itis Gigantin puolen vuoden uudistusprojekti sai huipennuksensa 16.1.2025, kun myymälä uudelleenavasi ovensa Helsingissä. Asiakkaita kiinnostivat avajaisviikonloppuna etenkin tv- ja keittiöosasto sekä puhelimet, tietokoneet ja imurit. Tavaratalopäällikkö Sarem Lotfollahi iloitsi hyvän tunnelman ohella erityisesti asiakastyytyväisyysluvuista, jotka pomppasivat koko Gigantti-ketjun keulaan.

 

Torstain avajaispäivänä 16.1. aamuviideltä töihin saapunut Itis Gigantin tavaratalopäällikkö Sarem Lotfollahi pääsi tervehtimään myymälän ovella jo osaa huipputarjousten jonottajista. Muun muassa puoleen hintaan myydyt iPhone 13 -puhelimet ja PlayStation 5 -pelikonsolit, sekä 99 sentin vedenkeittimet houkuttelivat paikalle 5 900 ihmistä jo saman päivän aikana. 

”Avajaispäivä oli juhlapäivä kaikille! Meitä oli yhteensä 75 giganttilaista palvelemassa tiimityönä aamusta iltaan, ja toivottamassa ihmisiä tervetulleeksi. Suuri kiitos torstaista sunnuntaihin myymälässä käyneille, lähes 10 tuhannelle asiakkaille, jotka halusivat tulla tutustumaan ja tekemään tarpeellisia löytöjä parhaaseen hintaan. Ja yhtä suuri kiitos kaiken mahdollistaneelle henkilökunnalle, olen hurjan kiitollinen ja ylpeä”, iloitsee tavaratalopäällikkö. 

Itiksen myymälän uudistus käynnistyi jo puoli vuotta sitten ja remonttikoneet päästettiin vauhtiin elokuussa. Projekti on osa Gigantin laajempia tavoitteita päivittää myymälöitään entistä asiakasystävällisempään, helpommin vierailtavaan konseptiin. Tämä tarkoittaa muun muassa sitä, että kaikki tukipalvelut löytyvät yhden tiskin takaa, tuotteissa on entistä monipuolisempi valikoima ja entistä vetovoimaisempi, havainnollisempi esillepano. Uudistus täydentää entisestään tuotekategoriat ylittävää mallia, jolla kaikki Gigantin myyjät palvelevat. 

”Avajaisviikonloppuna ihmiset viihtyivät etenkin tv- ja audio-osastolla sekä Epoq-keittiöosastolla. Tarjouksista varsinkin puhelimet liittymineen, tietokoneet ja imurit tekivät kauppansa. Myynnillisesti ylitimme tavoitteemme, mutta kaikista tyytyväisin olen asiakastyytyväisyyslukuihimme: suositteluun perustuva NPS-indeksi osoittaa neljän päivän keskiarvoksi 79 %. Se koko Gigantti-ketjun kärkeä ja kansainvälisen NPS-vertailuasteikon mukaan lähes maailmanluokan suoritus.” 

Työsuunnittelun parista maanantaina tavoitettu tavaratalopäällikkö haluaa muistuttaa lopuksi vielä yhdestä tärkeästä asiasta: 

”Kovan työn jälkeen tarvitaan aina riittävästi lepoa. Jaksaminen on tärkeää, jotta jokainen pääsee palvelemaan samalla tasolla myös jatkossa. Avajaiset ja ihmiset toivat meille kaikille hurjasti hyvää fiilistä ja freesit puitteet ovat paitsi asiakkaille, myös meille uusi alku. On selvää, että Itiksen Gigantti jatkaa asiakas edellä ja samalla iloisella energialla myös tästä eteenpäin!” 

 

Lähde: Gigantti 20.1.2025


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Nordnetille uusi markkinointikonsepti

Yle esittää Harrisin ja Trumpin vaaliväittelyn