Zalandon kampanjaa tähdittää Uma Thurman
![]() |
|
Zalandon syksyn ja talven 2025-kampanja uudistaa jälleen kysymyksen “Mitä puen päälle?” uusimmassa kampanjassaan, jota tähdittävät Uma Thurman (kuvassa) ja PinkPantheress. |
Zalandon syksyn ja talven 2025-kampanja uudistaa jälleen kysymyksen “Mitä puen päälle?” uusimmassa kampanjassaan, jota tähdittävät elokuvanäyttelijä Uma Thurman ja PinkPantheress.
Kampanja tutkii leikkisästi tyyli-inspiraatiota kaksoisolentojen kautta – juhlistamalla samalla sitä, kuinka luovuus voi syntyä mistä ja kenestä tahansa.
Valikoitujen tyylien, elokuvamaisen tarinankerronnan ja Zalandon Taulut-ominaisuuden avulla kampanja kannustaa asiakkaitaan kokeilemaan ja ilmaisemaan tyyliään ilman ennakko-odotuksia.
Euroopan johtava muodin verkkokauppa Zalando lanseeraa syksy/talvi 2025 –kampanjansa, jonka pääosissa ovat Golden Globe – palkittu näyttelijä Uma Thurman sekä moninkertaisesti platinalevyllä palkittu artisti ja tuottaja PinkPantheress.
Zalandon “Mitä puen päälle?” -konseptiin perustuva kampanja muuttaa tutun päivittäisen kysymyksen jännittäväksi mahdollisuudeksi, joka kutsuu asiakkaat tutkimaan ja ilmaisemaan tyyliään omilla ehdoillaan. Trendien noudattamisen sijaan Zalando esittää pukeutumisen vapauttavaksi luovuuden ja persoonallisuuden ilmaisuksi.
Kampanja sijoittuu maatilatorille ja esittelee kaksoisolentojen hahmoja leikkisänä visuaalisena koukkuna. Kun Uma Thurman liikkuu hedelmä- ja vihannestuotteiden sekä vintagelöytöjen välillä, hän kohtaa yllättäviä peilikuvia itsestään. PinkPantheress tuo mukanaan tyypillisen tyylinsä ja spontaanisuutensa, joka heijastaa kampanjan ydintä eli identiteetin, kokeilunhalun ja itseluottamuksen esille tuomista.
“Tyyli ei ole koskaan pelkästään vaatetta – se on eri puolien löytämistä itsestään”, sanoo Uma Thurman. “Pidän siitä, miten tämä kampanja uudistaa kysymyksen “Mitä puen päälle?” jännittäväksi lannistavan sijaan. Se muistuttaa siitä, että muodin pitäisi tuntua vapaudelta."
PinkPantheress lisää: “Kokeilen musiikkia ja muotia samalla tavalla – pyrin aina kokeilemaan uusia asioita, sekoitan vaikutteita ja tutkin, mikä tuntuu oikealta. Tässä kampanjassa kyse on vapaudesta leikitellä ja olla oma itsensä.”
Tunnettu stylisti Pau Avia, valokuvaaja Lukas Wassmann sekä ohjaajaduo Bradly & Pablo ovat yhdistäneet luksusmuotienergian elokuvamaiseen tarinankerrontaan ja huumoriin. Rohkeilla mittasuhteilla, rikkailla tekstuureilla ja itsevarmalla kerrospukeutumisella, syksy/talvi 2025 -mallisto inspiroi rohkeaa itseilmaisua ja tyylikokeiluja.
Luovuuden tukemiseksi kampanja nostaa esiin myös Zalandon Taulut-ominaisuuden, joka on nyt saatavilla kaikilla markkinoilla. Näiden visuaalisten inspiraatiotaulujen avulla asiakkaat voivat löytää, kerätä ja järjestellä ideoita oman tyylinsä mukaan. Teemakohtaisista kokoelmista, kuten “Farmers Market ja “Burgundy Bliss”, käyttäjien kuratoimiin treeniasuihin tai kauneusrutiineihin, Taulut-ominaisuus tekee ideoiden keräämisestä ja toteuttamisesta helppoa.
Zalandon globaalin markkinoinnin johtaja Sara Spännär sanoo: “Me Zalandolla uskomme, että vaatteiden valitseminen pitäisi olla voimaannuttavaa, ei stressaavaa. Tällä kaudella haluamme muistuttaa asiakkaita siitä, että inspiraatio löytyy kaikkialla - väreissä, tekstuureissa ja jopa ihmisissä, joissa näemme itsemme. Uma Thurmanin ja PinkPantheressin johdolla juhlistamme luovuutta ja annamme kaikille luvan pukeutua itsensä mukaan, ilman sääntöjä.”
Zalandon syksy/talvi -mallisto on nyt myynnissä osoitteessa www.zalando.com
Zalando
Vuonna 2008 Berliinissä perustettu Zalando on Euroopan johtava muodin verkkokauppa. Rakennamme yleiseurooppalaista ekosysteemiä muodin ja lifestyle-tuotteiden verkkokaupalle, panostamalla kuluttajaliiketoiminnan (B2C) ja yritysasiakkuuksien (B2B) kasvuun. Kuluttajapuolella tarjoamme inspiroivia ja laadukkaita ostokokemuksia useilta eri muoti- ja lifestyle-merkeiltä yli 50 miljoonalle aktiiviselle asiakkaalle 25 eri markkina-alueella. Yritysasiakaspuolella panostamme logistiikan infrastruktuuriin sekä ohjelmisto- ja palvelukapasiteetteihin. Näin autamme brändejä ja jälleenmyyjiä hallinnoimaan ja kasvattamaan verkkokauppaliiketoimintaansa sekä Zalandon omalla alustalla, että sen ulkopuolella. Ekosysteemivision avulla Zalando pyrkii mahdollistamaan positiivisen muutoksen muodin ja lifestylen alalla.
Lähde: Zalando 26.8.2025

Kommentit
Lähetä kommentti