Prisma vahvin vähittäiskauppabrändi -tutkimus
Prisma on kaupan alan sektorin kärjessä pisteillään 49,1. Kuvassa Mikkelin Prisma. |
Tutkimusyhtiö YouGov koostaa vuosittain ranking-listan vahvimmista vähittäiskaupan alan ketjuista kuutta eri mielikuvamittaria käyttäen.
YouGov on käyttänyt pisteindeksiä listauksen kokoamiseen. Pisteindeksi muodostuu 6 eri imago-osatekijän keskiarvosta: Laatu, Yleinen mielikuva, Vastine rahoille, Suosittelu, Maine ja Asiakastyytyväisyys, jotka yhdessä antavat yleiskuvan brändin yleiskunnosta.
Suomen top10-listaus
Ranking on muodostettu johtavista vähittäiskaupan alan toimijoista Suomessa.
Prisma on kaupan alan sektorin kärjessä pisteillään 49,1. Toisena on Lidl (pisteet 39,9), mutta heti perässä kolmantena tulee K-citymarket 38,7 pisteillään.
Verkkokauppa.com on neljäs (38,0) ja S-Market viides (36,5).
Kommentit
Lähetä kommentti