Prisma vahvin vähittäiskauppabrändi -tutkimus

Prisma on kaupan alan sektorin kärjessä pisteillään 49,1. Kuvassa Mikkelin Prisma.


 

Tutkimusyhtiö YouGov koostaa vuosittain ranking-listan vahvimmista vähittäiskaupan alan ketjuista kuutta eri mielikuvamittaria käyttäen.

 

YouGov on käyttänyt pisteindeksiä listauksen kokoamiseen. Pisteindeksi muodostuu 6 eri imago-osatekijän keskiarvosta: Laatu, Yleinen mielikuva, Vastine rahoille, Suosittelu, Maine ja Asiakastyytyväisyys, jotka yhdessä antavat yleiskuvan brändin yleiskunnosta.

 

Suomen top10-listaus

 

Ranking on muodostettu johtavista vähittäiskaupan alan toimijoista Suomessa.

Prisma on kaupan alan sektorin kärjessä pisteillään 49,1. Toisena on Lidl (pisteet 39,9), mutta heti perässä kolmantena tulee K-citymarket 38,7 pisteillään.

Verkkokauppa.com on neljäs (38,0) ja S-Market viides (36,5).

 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti