Nitro K-Auton strategiseksi markkinointikumppaniksi

Nitron K-Auto -tiimi


 

Nitro vakuutti K-Auton brändiymmärryksellään, luovan tarinankerronnan kyvykkyydellään sekä tuotanto-osaamisellaan. – Se, että tämän kaiken saa yhdestä ovesta laadukkaasti, oli se mitä tarvitsimme, toteaa Aarne Töllinen, K-Auton markkinointijohtaja. 

 

Nitro Group Oy on K-Auton päävastuullinen markkinointitoimisto, ja yhteistyö kattaa K-Auton koko liiketoiminnan ja sen edustamien automerkkien markkinointitoimenpiteiden suunnittelun ja toteutuksen. 

– K-Auto on autoalan johtava toimija ja uudistaja. Haluamme olla myös alan ajatusjohtaja, ja siihen meillä on kaikki edellytykset, toteaa K-Auton markkinointijohtaja Aarne Töllinen. 

– Markkinointi on meille tärkeä kilpailukeino, ja Nitron näkemykset siitä, miten markkinoinnilla synnytetään tehokkaasti tuloksia osuvat yhteen omiemme kanssa. 

Nitro on jo ennestään työskennellyt mm. K-Latauksen, K-Auton leasing-palveluiden ja Volkswagen-brändin kanssa. Laajempi yhteistyö käynnistyi tämän vuoden alussa. 

– K-Auto on hyvin monimuotoinen toimija ja sitä kautta erittäin kiinnostava asiakkuus meidän kaltaisellemme hybridille, sanoo Nitron vastaava luova johtaja ja hallituksen puheenjohtaja Eka Ruola. 

– Nautin suunnattomasti siitä, että rima nostetaan pilviin sekä asiakaskokemuksen, strategian että luovan tarinankerronnan vaatimustason kanssa. Me laitamme tietenkin kaikki hevosvoimamme peliin tässä kyydissä. 

K-Auton kokonaisuudesta tulee Nitron suurin asiakas, ja hybriditoimiston koko tarjoama on asiakkuuden kattauksessa mukana. 

 

Lähde: Nitro Group Oy 19.6.2023


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti