McDonald’s tarjoaa Mukana menossa -aterian

Mukana menossa -menu on kokoelma ikonisesti elokuvissa, televisiossa ja musiikissa esillä olleita Mäkkärin suosikkituotteita.


 

McDonald’s tarjoaa uuden aterian 14.8.2023 alkaen yli 100 maassa. Aterian pääosassa ovat popkulttuurissa näkyvästi esillä olleet tuotteet.

 

McDonald’s on esiintynyt näyttävästi jo vuosikymmenten ajan viihdeteollisuuden tuotannoissa klassikkoelokuvista koukuttaviin televisiokomedioihin ja hittibiiseistä animesarjoihin. Nyt Mäkkäri tarjoaa asiakkailleen eturivin paikan uuteen elämykseen, jonka pääosissa ovat rakastetut tuotteet. Mukana menossa -menu on kokoelma ikonisesti elokuvissa, televisiossa ja musiikissa esillä olleita Mäkkärin suosikkituotteita. Ateria on saatavilla 14.8.2023 alkaen yli 100 maassa ympäri maailmaa. Kampanjaa tähdittävät myös eksklusiiviset oheistuotteet sekä ennen näkemätön sisältö.

Kampanjan aikana Mäkkärin asiakkaat voivat tehdä Mäkkäri-tilauksensa suosikkihahmojensa ja -artistiensa tapaan. Menuun kuuluu kolme kuuluisaa päätuotetta ja lisukkeita. Mukana menossa -aterian voi koostaa esimerkiksi Chicken McNuggets -kanapaloista (9 kpl), Quarter Pounder with Cheese -hampurilaisesta tai Big Mac -hampurilaisesta ja sivuosiin voi valita normaalit ranskalaiset, normaalin virvoitusjuoman sekä uuden, Limited edition Loki Sweet 'N Sour -dipin, jonka inspiraationa on ollut Marvel Studios -yhtiön Loki-sarjan tuleva kakkoskausi. Kausi on nähtävissä Disney+-suoratoistopalvelussa 6.10. alkaen.

"Tosielämän faniemme lisäksi myös elokuvien ja tv-sarjojen suosikkihahmoilla on ollut jo vuosikymmenten ajan omat suosikkituotteensa McDonald’sin valikoimassa", sanoo Morgan Flatley, McDonald’sin Global Chief Marketing Officer and Head of New Business Ventures. "Mukana menossa -menu juhlistaa ikimuistoisimpia McDonald's-hetkiä viihteen maailmassa."

Jotta Mäkkärin asiakkaat voisivat tuntea näyttävänsä hyviltä ja kuuluisilta McDonald's-ateriansa tapaan, kampanjaan sisältyy yhteistyö lontoolaisen skeitti- ja katuvaatebrändi PALACEn kanssa. Brändi on tuonut Mäkkäriä esille disruptiivisissa ja oivaltavassa designissaan sekä skeittivideoissaan, ja nyt sen Mäkkärille suunnittelemia tuotteita voi hankkia skannaamalla Mukana menossa -aterian pakkauksessa olevan QR-koodin, jonka kautta PALACE McDONALD’S -tuotevalikoima löytyy.

Marvel Studios julkaisee lokakuussa Loki-sarjan toisen kauden, ja McDonald’silla on sarjassa erityinen rooli. Siksi Mäkkäri tarjoaa faneille mahdollisuuden kurkistaa sarjan maailmaan ennakkoon AR-kokemuksen kautta Snapchatissa. Skannaamalla uudelleenbrändätyn Sweet ’N Sour Sauce -dipin kannen Snapchatissa avautuu Marvel Studios -yhtiön kehittämää sisältöä, joka on tarjolla vain Mäkkärin asiakkaille. Uutta sisältöä on saataville viikoittain koko kampanjan ajan.

Riippumatta siitä, ovatko Mäkkärin asiakkaat nauttineet Warner Bros. Discoveryn Seinfeld-sarjan George Costanzan deittikumppanin heittämästä “I haven’t had a Big Mac® in a long time” -tokaisusta tai hetkestä, jolloin Paramount Pictures -yhtiön Clueless-elokuvan Travis kiittää kiitospuheessaan Mäkkärin ravintolatyöntekijöitä McMuffin® & Egg -muffinssien valmistamisesta, vai syttyvätkö he Marvel Studios -yhtiön tulevasta Loki-kaudesta, on heille nyt tarjolla Mukana menossa -aterian avulla eturivin kokemus. Sen voi hankkia ympäri maailmaa niin McDonald’s-sovelluksen kautta kuin ravintolassa tai autokaistalla vierailemalla niin kauan kuin tuotteita riittää.

 

Lähde: http://www.mcdonalds.fi 11.8.2023


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti