Apetit ja ampumahiihtoliitto yhteistyöhön

Olemme erittäin iloisia yhteistyön käynnistymisestä. Koemme ampumahiihtomaajoukkueiden jakavan kanssamme yhteiset arvot toiminnalle, jossa luodaan hyvinvointia ja elämyksiä. Yhteistyö ampumahiihtomaajoukkueiden kanssa on osuva paikka Apetitin näkyvyyden edistämiselle kotimaassa ja kansainvälisesti, Apetitin toimitusjohtaja Esa Mäki kommentoi.


 

Apetit on Suomen ampumahiihtomaajoukkueiden uusi pääyhteistyökumppani. Yhteistyösopimus on kaksivuotinen eli sopimus on voimassa kaudet 2023–2024 sekä 2024–2025. Sopimus kattaa näkyvyyden kaikessa maajoukkuetoiminnassa nuorista aikuisiin.

”Ampumahiihdossa olemme erittäin tyytyväisiä uudesta kumppanuudesta. Apetitin tuotteet ovat urheilijoille luonnollinen osa ruokailua ja osuvat senkin takia erinomaisesti kumppanuuteemme. Toivomme, että ampumahiihtojoukkueemme noste ja hyvä näkyvyys vahvistavat edelleen yhteistyötä”, toteaa Ampumahiihtoliiton toiminnanjohtaja Tapio Pukki.

Apetit on suomalainen elintarvikeyhtiö, jolla on vahva integraatio kotimaiseen alkutuotantoon. Apetitia ja suomalaista ampumahiihtoa yhdistää vastuullinen arvoperusta. Molemmat perustavat toimintonsa kestäviin toimintatapoihin, joissa panostetaan laatuun ja turvallisuuteen.

”Olemme erittäin iloisia yhteistyön käynnistymisestä. Koemme ampumahiihtomaajoukkueiden jakavan kanssamme yhteiset arvot toiminnalle, jossa luodaan hyvinvointia ja elämyksiä. Yhteistyö ampumahiihtomaajoukkueiden kanssa on osuva paikka Apetitin näkyvyyden edistämiselle kotimaassa ja kansainvälisesti” Apetitin toimitusjohtaja Esa Mäki kommentoi.

Apetit näkyy Suomen maajoukkueen asuissa harjoitus- ja kilpailukausilla 2023–2024 sekä 2024–2025. Suomen maajoukkueiden kansainvälinen kausi alkaa marraskuussa IBU-cupin osalta Kontiolahdella, ja maailmancupin kauden avaus tapahtuu Östersundissa. Tulevan kauden päätapahtuma on ampumahiihdon MM-kilpailut Tšekin Nove Mestossa helmikuussa.

 

Lähde: Apetit 5.9.2023


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti