Ykkösmedia myy mediatilaa Finnairin lentojen viihdejärjestelmiin

Finnair A350 Business Class Cabin


 

Finnair Oyj ja Ykkösmedia Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen mediamyynnistä Finnairin lennonaikaisessa viihdejärjestelmässä.

 

”Lennonaikainen viihdejärjestelmämme on asiakkaiden käytössä kaikissa 24:ssä kaukoliikennekoneessamme jokaisessa istuimessa olevan henkilökohtaisen näytön kautta”, sanoo Finnairin asiakaskokemuksen kehityspäällikkö Anna Castello. ”Mainonta muodostaa osan viihdejärjestelmän monipuolisesta sisällöstä ja sitä kautta asiakaskokemuksesta.”

Mainostajalle Finnairin lennonaikainen viihdejärjestelmä (Finnair Media) tarjoaa uniikin ympäristön tavoittaa miljoonia asiakkaita. Sen kautta kotimaan mainostajat pääsevät viestimään myös kansainväliselle yleisölle.

”Tulemme panostamaan voimakkaasti mediamyynnin kehittämiseen”, sanoo Ykkösmedia Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Hakala ja jatkaa:” Tehdyn sopimuksen myötä tuotamme kokonaisvaltaisia mediaratkaisuja, joilla tavoitetaan uudet aktiiviset ja ostovoimaiset kuluttajat. Finnair Media tarjoaa mahdollisuuden viestiä kolmelle miljoonalle matkustajalle 7000 henkilökohtaisen digitaalisen näytön kautta”. 

Lennonaikaisen viihdejärjestelmän sisältö koostuu personoiduista lentotiedoista, ja valikoimasta elokuvia, tv-sarjoja ja musiikkia. Mukana on myös pelejä koko perheelle sekä Finnairin ja kumppaneiden asiakasviestinnän sisältöjä. Mainontaa on mukana rajallinen määrä.

Mainostajat voivat tutustua tarjolla oleviin mainosratkaisuihin sivulla mediasales.finnair.com

Sivun kautta voi myös varata mainostilaa.

 

Lähde: Ykkösmedia Oy 9.1.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti