Citycon tarjoaa joustavia mainospaikkoja

Spotlightin tarkoituksena on tarjota vähittäiskauppiaille joustavia ratkaisuja, jotka on suunniteltu tuomaan erinomaista näkyvyyttä keskusten fyysisissä tiloissa.


 

Citycon kutsuu vähittäiskauppiaita ympäri maailmaa nousemaan valokeilaan tarjoamalla valikoiman joustavia ratkaisuja pohjoismaisten keskustensa vilkkaimmilla paikoilla. Uuden Spotlight-brändin päivitettyyn tuotevalikoimaan kuuluvat esimerkiksi promootiopaikat, pop-up-tilat, mainospinnat ja jopa koko keskuksen kattava näkyvyys.

Vahvan ja kasvavan liiketoiminnan omaavalla Cityconilla on strategisesti keskeisillä paikoilla 33 keskusta, jotka houkuttelevat vuosittain 140 miljoonaa kävijää. Tämä kävijämäärä on Spotlightin perusta, joka laajentaa Cityconin tarjontaa perinteisen vuokraustoiminnan ulkopuolelle ja tarjoaa vähittäiskauppiaille räätälöityjä tiloja heidän ainutlaatuisiin tarpeisiinsa.

Vähittäiskauppiaat ovat tervetulleita Cityconin keskusten valokeilaan esittelemään tuotteitaan tai palveluitaan keskusten yleisissä tiloissa, myymälätiloissa ja mainospinnoissa. Citycon tarjoaa ensiluokkaista näkyvyyttä joustavasti päivistä useisiin kuukausiin.

Cityconin vuokrausliiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Vyyryläinen korostaa perinteisen vuokrauksen ja uusien Spotlight-palveluiden välistä synergiaa.

"Vähittäiskaupan kehittyessä Citycon pysyy edelläkävijänä yhdistämällä vahvan perustamme perinteisessä vuokrauksessa entistä joustavimpiin ratkaisuihin. Olemme ylpeitä voidessamme esitellä Spotlightin, joka tarjoaa helpon pääsyn pohjoismaisille markkinoille monilla joustavilla vaihtoehdoillaan”, toteaa Jussi Vyyryläinen.

Spotlightin tarkoituksena on tarjota vähittäiskauppiaille joustavia ratkaisuja, jotka on suunniteltu tuomaan erinomaista näkyvyyttä keskusten fyysisissä tiloissa. Spotlight on suunniteltu sopimaan jokaiseen kampanjaan lyhyen aikavälin pop-up-tilojen testijaksoista pitkän aikavälin strategisiin sijoitteluihin.

”Kutsumme vähittäiskauppiaat loistamaan keskuksissamme tarjoamalla erinomaista näkyvyyttä keskustemme vilkkaimmilla paikoilla. Spotlight yksinkertaistaa markkinoille tuloa, sillä asiantuntijatiimimme tarjoaa tukea brändille oikeiden paikkojen ja tuotteiden löytämisessä", sanoo Jussi Vyyryläinen.

Spotlightilla on jokaisessa maassa oma tiimi, joka toimii vähittäiskauppiaiden kumppanina tarjoten markkinatuntemusta ja tukea oikeiden paikkojen ja tuotteiden valinnassa heidän brändeilleen. Tavoitteena on tarjota erottuvaa näkyvyyttä ja varmistaa, että vähittäiskauppiaat voivat tehdä pysyvän vaikutuksen ja vangita Cityconin keskuksissa vierailevien asiakkaiden huomion.

Tutustu Spotlightiin, tässä ovat tuotteemme:

·    Promootiopaikat: erinomainen näkyvyys keskuksen yleisissä tiloissa

·    Pop-up-tilat: joustava lyhytaikainen vuokraus perinteisissä myymälätiloissa

·    Pitkäaikaiset paikat: strateginen näkyvyys yleisissä tiloissa pitemmäksi aikaa

·    Mainospinnat: loistava näkyvyys strategisesti sijoitetun mainonnan avulla

·    Myyntiautomaatit: ihanteelliset paikat keskuksissa Pohjoismaissa ja Baltiassa

·    Äänimainokset: mainosmahdollisuudet Suomen ja Viron keskuksissa

·    Koko keskus näyttämönä: muunna koko keskus kampanja-alustaksi maksimaalisen vaikutuksen saavuttamiseksi

Tutustu tuotteisiimme osoitteessa www.cityconspotlight.com.

Spotlight-brändi on kehitetty yhteistyössä norjalaisen Try Designin kanssa.

Cityconin vuokrausliiketoiminnasta vastaava johtaja Jussi Vyyryläinen korostaa perinteisen vuokrauksen ja uusien Spotlight-palveluiden välistä synergiaa.


 

Lähde: Citycon Oyj 15.4.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää