Coop-tuotteita S-myymälöissä jo yli 400

Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.


 

Jo lähes neljäsosa entisistä Rainbow-tuotteista korvautuu kevään aikana laatu-hinta-suhteeltaan erinomaisilla Coop-tuotteilla S-ryhmän myymälöissä ja Coop-tuotesarjaan tuodaan jatkuvasti myös uusia tuotteita. Coop-tuotteita löytyy siis jo osapuilleen saman verran kuin mitä Xtra- tai Kotimaista-tuotesarjoihin kokonaisuudessaan kuuluu. Coopista kasvaa S-ryhmän selvästi laajin oma tuotesarja, johon tulee kuulumaan yli 1500 tuotetta.

 

- Asiakkaat ovat ottaneet Coop-tuotesarjan kiinnostuksella vastaan. Coopin ja sen hyvän laatu-hintasuhteen tunnettuus ovat jatkuvassa kasvussa. Kuhina on käynyt erityisesti pasta- ja tex mex -hyllyillä, joissa Coop-tuotteita on jo erityisen paljon. Myös maaliskuun puolivälissä myyntiin tuotu Coop-lager on herättänyt kiinnostusta – kirvoittihan sen edeltäjän, Rainbow-lagerin poistuminen runsaasti keskustelua. Voin vakuuttaa, että maku on kohdillaan ja pakkaus entistä ehompi, kertoo S-ryhmän omista merkeistä vastaava johtaja Nina Paavilainen

Juomahyllyllä suosittu kevään uutuus on ollut myös Coop-ananaslonkero sekä Coop-sima, joka kävi erinomaisesti kaupaksi jo maaliskuun puolella. Coop on herättänyt huomiota myös hedelmä- ja vihannesosastolla, missä monen myymälän valikoimaan on lisätty edullisia Coop-sitruunoita ja Coop-mandariineja sekä joissain myymälöissä myös Coop-banaaneja. Muita suosittuja Coop-tuotteita ovat muun muassa erilaiset perunapakasteet, kuten Crispy long -ranskanperunat ja röstiperunat, maksalaatikko rusinoilla, kana-taco-salaatti, gnocchi-kuviopasta sekä mehutiiviste. 

- Kevään aikana myslien ja granoloiden valikoima uudistuu ja esimerkiksi jo myynnissä oleva Coop Crunchy Granola jogurtti-mansikka on ollut hitti. Parhaillaan Coop-tuotteiksi vaihtuvat myös 150 gramman jogurttipikarit, joista niin ikään mansikkamaku on löytänyt tiensä ostoskoreihin. Suositussa ja monipuolisessa kolmioleipien valikoimassa uudet Coop-tuotteet ovat myös löytäneet ostajansa. Joissakin tuoteryhmissä, kuten juustoraasteissa, on Coop-tuotteiden kauppa käynyt jopa paremmin kuin edeltäneiden Rainbow-tuotteiden kohdalla. On ilo huomata, että Coopin laatu-hinta-suhde tunnistetaan arjessa, iloitsee Paavilainen

 

Lähde: SOK - Suomen Osuuskauppojen Keskuskunta 9.4.2024

 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää