Tokmanni toi someen mainosten ihmettelijät

Hintabongarit-somevideosarjan tavoitteena on ennen kaikkea viihdyttää yleisöä, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.


 

Tokmanni lanseeraa Hintabongarit-nimisen somevideosarjan, jossa tutkiskellaan ajankohtaisia tarjous- ja muita hintoja koko Suomen tunteman halpakauppaketjun Tarjoussanomat-mainoslehdistä. Tapahtumapaikkoina toimivat mitkäs muutkaan kuin kotisohvat. Somevideosarjan ensimmäinen osa sai ensiesityksensä maanantaina 8. huhtikuuta 2024.

Realitysarjojen tyyliä mukailevassa Hintabongarit-somevideosarjassa nähdään kaksi varsin helposti samaistuttavaa esiintyjäkaksikkoa: perhedynamiikkaansa rempseästi esittelevät Kati-äiti ja Panu-poika sekä lapsuudestaan saakka toisensa tunteneet kaverukset Mika ja Vallu.

Hintabongarit-somevideosarjan tavoitteena on ennen kaikkea viihdyttää yleisöä, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.

– Haluamme tuoda esille lähes jokaiselle tavalla tai toisella tuttua aihetta eli tarjouslehtien selailua rennon humoristisella tavalla. Uskomme, että tällaisen sisällön tekeminen sopii hyvin ämpäreistään tutulle Tokmannille, onhan Tokmanni osa suomalaista populaarikulttuuria.

Somevideosarjassa nähtäviä Tarjoussanomia – Tokmannin jokaviikkoisen suorajakelumainoksen eri numeroita – Ääri vertaa mielellään esimerkiksi perinteisiin juorulehtiin.

– Juorulehtien tavoin Tarjoussanomia saatetaan tutkiskella hieman salaillen tai puheiden mukaan ”vain nopeasti vilkaisten”. Asiakaspalautteemme kuitenkin osoittavat, että mainoslehtemme kolahtamista postiluukkuihin odotetaan todellisuudessa kovasti käytännössä kaikkialla Suomessa. Ja tämä ei ole pelkkää mainospuhetta, Ääri kertoo hymy huulillaan.

– Eihän kukaan aikoinaan tunnustanut lukeneensa Urpo Lahtisen Hymy-lehteäkään, hän lisää.

Kun Tarjoussanomat sitten ilmestyy, sitä luetaan Tokmannin kuuleman mukaan tarkkaan niin ruokapöytien kuin televisioiden äärellä.

– Tarjoukset ja muut halvat hinnat kiinnostavat suomalaisia, ja hyvä niin, sillä ostamalla arjessa tarpeellisia tarjoustuotteita säästää selvää rahaa. Myymälöissämme kohtaamme päivittäin mainoslehtemme kanssa kulkevia asiakkaita, jotka ovat ympyröineet omia suosikkituotteitaan tussilla tai kuulakärkikynällä, itsekin tarjouksiin tarttujaksi tunnustautuva Ääri kertoo.


Tutustu Hintabongarit-videosarjaan Tokmannin sosiaalisen median kanavista Facebookissa, Instagramissa, TikTokissa tai YouTubessa.

 

Erilaiset tarjoukset kiinnostavat asiakkaita, ja Tokmannin mainoslehtien kolahtamista postiluukkuun odotetaan kovasti käytännössä kaikkialla Suomessa, Tokmannin markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Veli-Pekka Ääri kertoo.


 

 

Lähde: Tokmanni Group Oyj 8.4.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Helsingin Sanomat laihduttaa – Laura Saarikoski irtisanoutui

Aikakauslehtien kansista jälleen yleisöäänestys

Joka kolmas epäilee vihreää siirtymää