Lidlin paistopiste uudistui

Paistopisteen uusi, pastellinsävyinen jaottelu.


 

Lidl päivittää rakastetun paistopisteensä tuotevalikoimaa ja esillepanoa. Uudistuksilla helpotetaan mieluisten tuotteiden löytämistä ja tuodaan niitä houkuttelevammin esiin. Lidl on Suomen markkinajohtaja paistopistekategoriassa, mikä näkyy jatkuvana panostuksena valikoimaan ja myös asiointikokemukseen.

 

Kaikkien Lidl-myymälöiden paistopisteet on vastikään uudistettu.  Syyskuun alusta asiakasta ovat tervehtineet pastellinsävyiset vitriinit, jotka on jaettu kolmeen eri kategoriaan. Snägäri tarjoilee street food -tyylisiä pikkusuolaisia kuten pizzaa ja hodareita, pyöreät ja makeat -hyllystä taas löytyvät donitsit ja munkit makean ystäville. Vierailevat tähdet -osio taas notkuu kausittain vaihtuvia erä- ja sesonkituotteita.

– Suomessa monet paistopisteet nojaavat vahvasti perinteiseen leipomotunnelmaan. Halusimme erottautua joukosta ja antaa asiakkaille uudenlaisen asiointikokemuksen. Uskomme, että Lidlille ominaiset leikkisät värit vangitsevat kävijöiden katseen ja houkuttelevat tutkimaan tarjontaa. Uudistettu jaottelu helpottaa mieluisten tuotteiden löytämistä, kertoo ostojohtaja Thomas Heinrichs.

Uudistetulta paistopisteeltä voi nyt myös ostaa suloisia leivosrasioita, joihin mahtuu kolme tuotetta. 19 sentin hintaiset rasiat löytyvät pyöreät ja makeat -osion edestä.

– Paistopisteeltä ostetut tuliaiset tai lahjat saa nyt pakattua näyttävästi. Niille kehitetty pahvirasia myös suojaa hyvin tuotteita, Heinrichs kertoo.

Syksyyn on luvassa myös monia uutuuksia.

– Paistopisteemme uudet tuotteet kiinnostavat aina kovasti. Niitä onkin luvassa tälle syksylle paljon. Meillä tuli juuri myyntiin korvapuusti-croissant ja myöhemmin syksyllä esimerkiksi metsämarjadonitsi. Kannattaakin kiinnittää huomiota erityisesti vierailevat tähdet -vitriiniin, jos uutuudet kiinnostavat, Heinrichs vinkkaa.

 

Lähde: Lidl Suomi 6.9.2024


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fundulta oivaltava mainos

Tokmannin mainosfilmi jatkuu Black Horsella

Nordnetille uusi markkinointikonsepti